tisdag 27 september 2005

Vill nån köpa en Ranault Trafic??

Richy åkte tåg till Stockholm igår, han kom hem med en 6 meter lång buss...?!?

 

Jo då, det visste jag om! Det var därför han åkte dit... Han ville ha en ny buss till crossen. Den han har nu är en Ranault Trafic -90. Nu bidde det en Renault Master 2.8 Turbo diesel -00.

En stor jäkla markis på 5,5x3,5m hade den också, och en massa annan bra utrustning.

 

Är det nån som vill ha den gamla Traficen förresten?

 

Ringde min chef idag på morgonen. Hon bad mej ringa när jag visste hur det gått på sjukhuset. Jag vet ju inget förrän torsdag när jag ska dit igen.

Just nu är det ok, för nu har jag suttit vid datorn och tagit det lungt ett tag. Jag har kört med tvätten på sovrumsgolvet, det var lite jobbigt, men jag måste ju bli klar nån gång. Det går väl bra för personen som ligger i gästsängen... Jag ligger i soffan...

Nu börjar jag trots allt bli trött, så jag tror jag kryper upp i soffan framför TV'n en stund...

 

Förresten sa min chef att hon hade ett kuvert till mej. Fast jag kan ju tala om det ändå, sa hon. Du har fått 1600 i löneförhöjning!

 

MAN TACKAR ÖDMJUKAST!!

 

Det är du väl värd, sa hon! Blir man glad eller blir man GLAD??

1 kommentar:

Susanne sa...

Ja det e alltid trevligt med löneförhöjning! Själv fick jag 700kr... :) örra året fick jag 1300 så jag ska inte klaga!