torsdag 29 september 2005

Nä detta var inget kul ju...

Ja detta började ju bra...

 

Var på sjukhuset för att kolla magen då, imorses klockan kvart över åtta.

På min hemsida har jag förklarat i närgångna termer vad det är för fel på mej, och endel av er har läst det. För er som inte gjort det kan jag tala om att jag har en s.k. bäckenreservoar istället för tjocktarm, för den är bortopererad.

 

Som jag skrev har jag haft lite ont i en vecka. Det visar sej att jag har förhöjd sänka, samt sår i bäckenreservoaren. Detta beror troligen på att jag har en inflammation där.

Det betyder antibiotika. Inget kul alls. Jag har ätit penicillin vid några få tillfällen, och min mage fixar inte riktigt det. Jag har kronisk magkatarr (yippie...) och det går inte så bra ihop med antibiotika. Nu äter jag även Lanzo (typ Losec) så jag tänkte att det går nog bra.

 

Kom hem vid 11-snåret och tog första tabletten. Tre om dan ska jag ta i tre dar, sen två om dan i 11 dar till. Kul...INTE!!

Vid halv två tiden börjar jag känna av lite illamående... Det bådar inte gott.

 

Ringde min chef förut och sa att jag kan jobba i helgen, vore ju smått pinsamt om jag får ringa imorn och säja "nä det kan jag inte..."

 

Ja, ja. Vi får väl se, det kanske går över... håll tummarna! Please!!

4 kommentarer:

ulf sa...

ok, jag hoppas de löser sig med kistan....arbete ger hälsa o välstånd till alla andra, så ta det piano o lyssna på kroppen....är väl ett meningslöst råd att ge, jag lyssnar ju aldrig på min haha

Unknown sa...

Gnnnnnnhh!Bit ihop tjejen. Det här fixar du.Håller tummarna...//S

Susanne sa...

*håller tummarna*

Udden sa...

Du får vara rädd om dej!Hoppas du får en trevlig helgKram Jenny