torsdag 8 september 2005

Party party!!

Nu är allt med min o syster ysters partyhelg klappad och klar!

 

En av våra kompisar, Mike, en engelsman som bor i Norge spelar i Sverige!

Ok, kanske lät rörigt, men så är det!

Mike är trubadur och pianist, en skitbra sådan, och nu spelar han på Mortens Krog i Uddevalla den 16 och 17 september!

GIVETVIS ska vi dit! Och GIVETGRIS var det min jobbhelg... Ska jobba delad tur, 7-13:30 och sen 16-21:30 på lördag. Söndag 7-17... Inget vidare när man vill partaja! Eftersom det är 8-9 mil till Uddevalla är det ju inget vidare att åka dit efter jobbet...

Men desperat som jag är, har jag bytt bort min lördagkväll, och tagit semester på söndagen!

 

Vi har varit där förut, och bodde då på Hotell Viking. Billigt och bra, och krypavstånd hem från krogen... Rummen såg egentligen inte mycket ut för världen... lite trista möbler och rätt fula färger, men vad f**, vi ska ju bara ha en liten förfest i vår ensamhet, och sen sova! Vi har inga stora krav! Det duger gott!

När jag ringde sa han: ja, jag känner igen ditt namn... Hmm, hoppas det var till min fördel!

 

Sen bokade jag bord till klockan 19 på restaurangen på Mortens! Vi tyckte maten var kanon, och det är Happy Hour till klockan åtta... Det hinner nog slinka ner nåra bärs på den timmen!

 

Oooooh! Vad lattjo det ska bli!!

Nån som bor i närheten av Uddevalla?? Kom till Mortens den 17'de! Det är jag och Suss som står längst fram vid pianot och studsar runt och sjunger!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Ja det ska bli SÅÅÅÅÅ KUL!!!!!Party party!!

Ulrika sa...

Det är ju förbaskat att man inte hade vägarna förbi... Hade varit kul att se systrarna stå och vråla, förlåt... Skönsjunga menar jag.Kramis