tisdag 20 september 2005

En äkta hemmafru!

Idag har jag varit en sån där äkta hemmafru! Jag har nämligen haft PLASTPARTY!! Jajamen, burkar, byttor och pryttlar överallt!!

Fast jag tycker sånt är rätt kul... ordna och greja lite med vad man ska bju på. Det blev en tacopaj. Skitgod!!

Nu har jag beställt nåra byttor, och man får ju en hel del som värdinna, det är ännu roligare!

 

Hade en tandläkartid imorn egentligen, men min mobil ringde på jobbet, min tandläkare hade fått nackspärr...

Christoffer var hos tandläkaren förut idag. Det var trevligare att sitta i den stolen jag satt i då. Och Christoffer hade inga hål, lyckos han.

Men de skrapade tandsten! Jag blev lite förvånad, trodde inte att barn hade det, men det var inte så ovanligt tydligen. Själv har jag aldrig skrapat tandsten... jo en gång förresten! Koffes tandläkare sa att "du har rätt ofta hål va?"

Fick ju erkänna att jag lagat en del hål...

Han sa att det är nästan alltid så! Folk som inte har tandsten har ofta hål i tänderna! Det var ju bra, då slipper jag skämmas för att folk ska tro att jag inte borstar tänderna då! (jag som faktiskt ALLTID borstar tänderna två gånger per dag rätt noga)

 

Hepp, nu ska jag kolla Idol och sen är det nog dags för bädden.

Gonatti!!

4 kommentarer:

Susanne sa...

Och om en månad e det min tur att bli hemmafru... :P

ulf sa...

tupperware? jag har fått spår på mojon i alla fall...

Udden sa...

Ved-gym.... det var en god ide´!Ska kolla med asbetsförm om jag kan få "starta eget bidrag"En till med tandsten....

Ulrika sa...

Aha, ni håller också plastpartyn? Visst är det roligt? Jag får mina beställningar på måndag.Och man får ju en hel del när man är värdinna, så nu gäller det att göra plats i skåpen.Hoppas du har en härlig helg!Kram