fredag 16 september 2005

Mycke knepit e de!

Men vad är det frågan om NU DÅ??

Vi har skrivit typ samma blogg igen!! Jag och syrran alltså. För er som inte fattat är jag och Suss är systrar. Fast de flesta som läser bådas bloggar vet nog det vid det här laget...

Nu är det lite läbbigt faktiskt...fast det klart, som jag skrev, en kvinnas största dilemma... det borde ju gälla Suss också!!

 

Knepigt var det mer som var idag. Skulle jobba 17.21:30 idag.

Jag åker till jobbet, byter om, knallar upp för trappan och tittar i boken vilka som jobbar mer idag.

Den turen jag skulle jobba är att gå emellan tre avdelningar. Vi är bara en på var avdelning på fre-sön (precis som om det är mindre jobb då??) men en fjärde person går och hjälper alla tre sidorna. Detta skulle jag gjort idag, men när jag tittar i boken där allt står, är mitt namn utsuddat, och det står Margareta istället?? Hallåååå eller??

Jaha. Jag åker väl hem igen då.

Jag putsade lite fönster, men det blev lite tyst. Tänkte städa lite, men innan skulle jag sätta på lite musik i datorn.

Jag bara MÅSTE ju logga in på MSN och kolla läget lite. Ser att Suss är uppkopplad och har dessutom uppdaterat, så jag kikar lite, och får se att hon skrivit typ samma blogg som jag... SPOOOOOOKY!

 

Läste förresten på Suss kommentarer... Vi meddelar nästa gång vi åker till Trollhättan så vi kan få lite goa bullar...

5 kommentarer:

Marie sa...

Tänk att jag har samma "problem", fast det är ju inte ett problem, med min syster (som heter Tina)Vi kan tänka samma saker, vi ringer oftast samtidigt till varandra, säger samma saker, läskigt men kul.Hon är också yngre än jag, 8 år, men när vi gör nått tillsammans så känns inte åldersskillnanden så stor.Ville bara berätta det .Godnatt å sov så gottKram Marie

Unknown sa...

Ni är ju helt tokiga ni två!=))//S-Man

Olivia sa...

Tankeöverföring i allra högsta grad :)Det blir ju oftast så, när man umgås ganska mycket. Hoppas att du och syrran har riktigt roligt nu när ni ska partaja. Hade jag haft barn-vakt så hade jag nog också gått ut och hittat på något skoj, men med 3 barn i bagaget så är det inte alltid lätt att hitta någon som vill passa.Ha en trevlig helg!

Susanne sa...

Japp... Vi e systrar... O tänker lika, pratar lika... Och som Snurre säger: E helt tokiga båda två!! :P Där slog han huvet på spiken!! Hoppas det inte gjprde ont bara.. ;)

Udden sa...

GODDAG!Ja, ibland blir man fundersam.. "läste jag inte det här nyss?". "Detta verkar bekant"Vad härligt att få åka hem igen, från jobbet! Helt plötsligt har man massor av tid och hinner göra.. ingenting. Fats det gäller ju inte de som hinner pusta fönster.. som inte heller blev klara... Skönt att se att man inte är ensam.KramJenny