fredag 9 september 2005

Håll tummarna, please...!?!

Vilket uppvaknande...

Vi är kattvakt igen, och katten (Tyson) väckte mej i morses genom att jama och buffa på mej. Sen gjorde han en rivstart rätt över min mage och for iväg. Han stannade på mitt sängbord och glodde upp mot väggen. Han hade fått syn på en fluga tror jag. Jag var inte alls imponerad.

 

Usch. Gjorde en magnetröntgen igår. Inget kul. Fast det gick rätt fort. Det brukar ta 1 timme och 20 minuter. Denna gången tog det inte ens en timme. Glömde de bort nån del av magen tro?

Det är inte så farligt med röntgen, trota att man åker in i apparaten hel och hållen. Som tur är har jag inte cellskräck...

Nu är det bara att vänta, och hoppas att svaret blir positivt...

Håll tummarna för mej... Jag vill inte gå igenom mer nu...

 

Det jag har svårt för är när jag får på mej sjukhus rocken. Det är bättre nu än det har varit, då fick jag riktig ångest, nu är det bara lite obehag. Jag har ganska jobbiga minnen av sjukhus, därför blir det så.

Jag kan inte förklara på ett kortfattat sätt, det är en jäkla lång historia. Läs på min hemsida, på "FAP-sidorna" om ni är nyfikna. Där står allt om den sjukdomen jag har, och vad jag gått igenom.

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jag trodde du ville att svaren va negativa??? ;)

Unknown sa...

Jag håller båda tummarna för att allt ska gå bra för dig!//S