fredag 30 september 2005

Lycklig och stolt mamma!

Jo igår gjorde jag tösen överlycklig med att tala om vad vi skulle köpa till hennes rum, förutom nya tapeter och ny golvmatta.

Sen var det hennes tur att glädja sin mamma!

Innan hon ska lägga sej kommer hon på att hon har nåt i sin väska som hon gjort i slöjden. Hon hämtar en ljusstake.

Det är en träbotten med två smidesstänger som står upp. En kort ca 7 cm hög för ett värmeljus, och en högre kanske 1,5 decimeter eller nåt, med en krokig stång, och plats för ett vanligt ljus. På botten plattan står det

 

VÄRLDENS BÄSTA MAMMA

 

Oooh vad glad jag blev!! Jag ställde den på TV'n så den syns!

 

Illamåendet verkar förresten ge med sej... för tillfället iaf...tveksamt om magen håller i två veckor...

 

Tack alla er som höll tummarna!!

4 kommentarer:

Susanne sa...

Se där jag!! Jag visste det!!! Hon e allt stolt över sin mamma ändå!!! Även om hon inte vill erkänna det!! ;)

Unknown sa...

Ville bara säja att jag tyckte din bröllopskläning var jättevacker :)

Ulrika sa...

Vilken gullig dotter du har... Det känns så skönt när man får dom där bekräftelserna.Angående Trollparty får du ta dig hela vägen till min sida där det finns något som skulle kunna kallas förklaring. Eller början på... Läs och välj.Ha en toppenhelg och jag hoppas att du kan jobba... Öh.. hur lät inte det? Men jag tror du förstår vad jag menar.Kram

Linda sa...

Åhh, jag vill också ha en sån.....Älskar smide..Hoppas du mår bättre i helgen..Kramiz, Linda