lördag 10 september 2005

Oläsligt...

Vad jobbigt det blev då.

Bytte lite käckt bakgrund på mitt space, från mörkblå till ljuslila. Detta resulterade i, insåg jag sen, att hälften av mina bloggar inte gick att läsa...

Det var ju bara att gå in och ändra textfärgerna på de oläsliga texterna, till mer lättläsligt.

Så går det när man gör sej till.

 

Lägger ut lite bilder från Kinnekulle-vandringen, än så länge har jag bara de bilder Suss har, väntar på att mina ska bli framkallade!

 

I'l be back...

1 kommentar:

Linda sa...

Mmm, kul när en bra idé föder en massa merarbete.. ;)Så blev det här hemma när vi målade - nu när det är nytt och fräscht vill jag ju inte ställa tillbaka alla gamla trista möbler! :S Så i hallen finns bara plats för högst ett par skor var, ungarnas jackor (våra får vara någon annanstans) och typ inget annat.. HmmmHa det bra!Kramiz Linda