tisdag 27 september 2005

Taggad...

Jag blev taggad, och medans jag vilat framför TV'n har jag klurat ut svaren:

 

 

7 saker jag gillar



  1. Min familj och mina vänner

  2. Musik

  3. Min Mondeo ST200

  4. Choklad

  5. Mobilen

  6. Datorn

  7. CSI och andra brottlösarprogram


7 saker jag tycker illa om och som skrämmer mej



  1. Pedofiler

  2. Terrorister

  3. Hmm…kossor…

  4. Att min dotters biologiska pappa inte träffat henne sen 1998

  5. Att min tonårsdotter ska flippa ur och börja med droger och sånt

  6. Såna som inte bryr sej om något eller någon

  7. Våld

7 viktiga saker i mitt rum (hmmm…går det bra med huset?)



  1. Datorn

  2. Kaffebryggaren

  3. Plattången

  4. Bar- bordet (ett bord med innehåll)

  5. Telefonen

  6. Vår 37-tums TV

  7. Mina hikingskor


7 slumpvis valda fakta om mej



  1. Jag kommer aldrig att bli nöjd med mitt utseende

  2. Jag såg Sverige – Kanada i semin i hockey VM 95 LIVE!

  3. Min önskan som barn blev till verklighet när min tös ville ha två vita möss

  4. En gång missade jag högerregeln och fick väja på fel sida om en refug…

  5. Min man är prylbög, och nu har jag blivit det med…

  6. Min granne/jobbarkompis och jag var gravida, och barnen beräknade att födas samma dag (vad har ni gjort, undrade nån)

  7. Jag är nästan alltid glad


7 saker jag vill göra innan jag dör



  1. Hoppa bungyjump

  2. Träffa Jenifer i USA som jag brevväxlat med sen 1983

  3. Fler tatueringar (minst 2 till)

  4. Vandra Inka-leden

  5. Äga en cab…

  6. …och en gul Corvette eller liknande. Bara den är gul…

  7. Om jag nånsin får en platt mage: pierca naveln!


7 saker jag kan göra



  1. Prata oavbrutet

  2. Klanta till saker och ting

  3. Stå på ett ben

  4. Fina blomsterarrangemang och smycken

  5. Ordna och planera fester

  6. Backa in på en parkeringsruta

  7. Texten till alla Björn Rosenströms låtar


7 saker jag inte kan eller vill göra



  1. Bort mej

  2. Slåss

  3. Såra nån med mening

  4. Gå in i en ladugård med kossor

  5. Vara utstuderat elak

  6. Somna i en snödriva

  7. Lära mej att gilla jazz

 7 saker jag säjer mest



  1. Typ

  2. Det var ju otippat

  3. Shit pommes frites

  4. Hallå eller…!?!

  5. Ah mäh tjänare…

  6. ANGELICA!!!!! (jag vrålar för hon spelar hög musik) TELEFOOOOON!!!

  7. En Carlsberg!

 7 kändisförälskelser



  1. Michael J Fox

  2. James Dean

  3. Eeh….

  4. …jaa….

  5. ..nää…

  6. Det finns inga mer!

  7. Möjligen Nalle Puh då

2 kommentarer:

ulf sa...

ser du, intressant på min ära....koskräck trodde jag bara kurt olsson hade? prylbög? vad samlar ni på er då? ha de bäst

Jenny sa...

Kul läsning! :-)Skulle oxå vilja pierca naveln... men har nickelallergi *snyft* Kanske tur det? *s*Har du blivit taggad när det gäller den där "för..... sen så...." Vet du vilken? Om du vet, så är du taggad! Om inte... så är du det iaf *s**kram*