lördag 20 augusti 2005

Systemet behöver nog en käpp...

Om nån mer än min syrra såg att min blogg råkade bli dubbel, vill jag bara meddela att när jag skulle publicera den krånglade det. Jag är glad att det bara blev två... kunde blivit typ åtta eller så...

 

Vilket jäkla liv det var i natt!!! Vinninga Mästerskap i SNARKNING!!

Först var det Richy som snarkade som aldrig förr. Jag knuffade och bonkade på honom. Efter många om och men fick jag tyst på oväsendet. Då brötar det i gång i gästrummet, där min svärfar sover... JÖSSES!!

 

Jag tror vi kommer få ett datorcrash snart. Mindre kul. Blir fel i stort sett varje gång datorn sätts på

 

system halted

 

står det. Systemet haltar alltså.

Så skulle jag försvinna ett tag, kan det bero på en data katastof.

 

På tal om systemet ska jag åka dit en sväng. Richy blev sugen på några cider. Fast han sa att jag kanske ville ha cider... Tydligen ville han inte åka själv.

 

Så här sa han:

Om du nu ska in till stan kanske du kan åka till systemet?

 

Jag svarade:

Skulle inte tro det!

 

Richy:

Men jag tänkte att du kanske ville ha några cider??

(detta sa han för att han visste att jag troligen skulle bli sugen...)

Och när du ändå är där kan du ju köpa två jordgubbscider 7,0 till mej...

(vilket antagligen var orsaken till hela disskussionen)

2 kommentarer:

Udden sa...

Åhh Han törs erkänna att cider är gott?! Annars får man ju höra att det är "käring-dricka".. Vilket framsteg för männen. Bloggandet.. jo det blir som ett gift, man slår igång eländet... skriver lite själv.. men sen måste man ju ha koll på om nån annan varit där.... en evighetsföljetång!Snarkning: USCH!!!! Finns det nåt värre?Kram Jenny

Susanne sa...

Hihi.. Det e faktiskt lite kul det här med Richy och hans cider.. :) Det va ju inte så värst länge sen som han tyckte jag va mesig som drack cider "smakar ju som saft" Hihi.. O vem e det nu som vill ha det när man ska till systemet?? :PTack för presenten!!! Blev jätteglad!! Och Jocke blev glad för sin!! Så vi e båda supernöjda!! :)Har en liten fråga, men den tar vi via msn eller IRL..// Suss