onsdag 10 augusti 2005

Dumma mamma...

Nu är fönsten målade och klara. Nu är det bara fogen i endel fönster, och troligen list i andra. Jag har börjat städa... inte så himla kul, men det är skönt att bli av med dammet.

 

Har lagt in lite nya foton. Till barnens förtret tog jag och scannade in lite kul bilder av dem när de var små! Fast jag tyckte de var jättegulliga, men det är ju jobbigt att vara med på bild på internet...! Särskilt såna där småbarns-kort! Men det struntade jag faktiskt i!! Dumma mamma...

 

Hoppas det blir uppehåll imorn. Jag och Syster Yster tänkte knalla milen i Råda. Har inte gått på evigheter, och nu behöver man nog börja träna lite inför Kullen- knallen i september!

Bara lite träningsvärk kvar, ytterst lite!

1 kommentar:

Susanne sa...

hehe.. Favoritkorten...: Koffe sovandes i docksängen!!!Angelica redo för promenad!!!Förstår att de inte ville att du skulle ha med dom!! :)Enligt dagens NLT ska det bli bra väder imorn.. *håller tummarna på att det stämmer*Höres!!