måndag 15 augusti 2005

Det såg faktiskt ut som en kalkon!

Vill bara göra ett litet tillägg. Jag glömde bort detta med kalkonen, men det gjorde ju inte syrran, så jag tänkte att jag får väl förklara det ur min synvinkel.

Vi kom gående i lugn och ro, småpratandes. Jag får i ena ögonvrån syn på en mörk...typ kropp, en ljus smal grej som sticker upp, och min första reaktion är: varför står det en kalkon mitt i skogen??

I nästa sekund inser jag att det är ju en stubbe med en liten björkpinne, MEN DET SÅG FAKTISKT UT SOM EN KALKON! DET TYCKTE JAG!!

2 kommentarer:

Susanne sa...

hehe... ja du e kul du... ;)

Udden sa...

Haha, ja ibland tar fantasin övertaget!När det gäller kräftor håller jag med till fullo!Själv äter jag inte sådant, jag ägnade mig istället till att slabba med revbenspjäll... MUMS!Jenny