söndag 21 augusti 2005

Ooouuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

Inatt var det rätt varmt i sovrummet. Vi har inga persienner heller, eftersom de gamla inte passade de nya fönstren. Solen skiner mysigt rätt i fejset på mej så fort den kommer upp.

Jag vaknade till mitt i natten av att jag var varm, så jag slängde av mej täcket. Efter en stund hör jag det välbekanta ljudet av en harkrank som studsar runt på väggar och tak. Lite läbbigt tyckte jag, så det var bara att dra på sej täcket igen.

 

Lite senare vaknade jag av ett konstigt ljud ute på gatan. Ooooouuuuuuuuiiiiiiiiiiiiii lät det. Jag trodde först att Crazy Frog var ute och for. BambadabambambambAAAAAaaaaaaa..... men jag drömde ju inte, så det funkade inte. Det måste vara nåt verkligt. Konstaterade att det var en bil som backade!

Hur kan man komma på att BACKA en gata ner mitt i natten????? Knallkorkar...

1 kommentar:

Susanne sa...

Hmm... Växellådan hade kanske fastnat i det läget... Typ.. :P