fredag 18 november 2005

Tar det lilla lugna idag!

Sjuk idag. Fast inte jättesjuk. Värre var det igår kväll, och natten innan. Det är en mycket knepig sjuka jag har.

Natten mellan onsdag och torsdag frös jag så jag skakade. Flera lager filtar, frös ändå. Mådde bra på morgonen. Jobbade kväll igår, 16-21, och under kvällen blev jag yr, och frusen.

 

Vad trött jag blir på denna torktumlare! Den stannar stup i ett, så vi har tagit av locket för man får putta igång den genom att putta igång själva trumman, så jag springer som en skottspole fram och tillbaks mellan datorn och tvättstugan. Tur att det bara är några meter...

Vi har en ny på G, man råkar ha en svåger som jobbar på ett lämpligt företag...

 

Ja, i alla fall så kände jag mej febrig igår kväll, så jag faxade in till rekryteringen om ersättare för mej idag, jag skulle jobba 7-17.

Jag hade feber när jag kom hem, men tror ni inte det mesta har gått ner nu?? Nu känns det lite dumt, för jag kanske kunde ha jobbat ändå, tänkte jag. Fast det klart, jag hade ju feber igår...

Jag kanske behöver ta det lite lugnt idag??

1 kommentar:

Susanne sa...

ja du har väl tydligen nån typ av infektion i kroppen, så du gör nog rätt i att stanna hemma. Annars e väl risken att det tar tid innan du blir helt bra.Vi får ta ett snack om den där torktumlaren...Vill ni ha an viss modell, så är risken att ni får vänta... För även 2:a sorteringsmaskinerna gick på kvoten... Och kvoten vill vi behålla själva, on vi själva behöver en!! Så det återstår bara labmaskiner, och som sagt, det kan dröja innan just er modell blir aktuell!!