måndag 28 november 2005

Man upphör aldrig att bli förundrad...

Kollade statistiken på bloggen. Nån hade sökt på

 

trosor begagnade

Hallå eller??????





 

Vi lurade vår chef i lördags. Ja ett kul lureri alltså.

Hon ska gå i pension, så vi bestämde att vi skulle ta med henne ut och äta.

 

I fredags sa hennes son att han ville bjuda ut dem på middag. På Eddies klockan 19.

"Kan vi inte ta hem nåt" tyckte hon.

"Nä" sa sonen.

 

Sagt och gjort. Klockan 19 kommer chefen och hennes man till Eddies. En folksamling på cirkus 25 personer står utanför.

Chefen undrar hur i allsindar det kan vara kö klockan sju redan. Så ser hon... hon tvärstannar och bara glor! Det ser himla kul ut när hon inser att hon känner alla!

 

Det blev en lyckad kväll. Jag hade jobbat från 7 till 17, men jag och Camilla höll igång hela natten! Vi var nog sist kvar tror jag...

Ja det var visst inte oväntat, sa de andra! (man e ju partypingla!!)


Dan efter skulle jag gjort delad tur, men jag tog kompledigt den första turen... Fast jag hade fixat vikarie lite i hemlighet, jag kunde ju inte låta chefen fundera på varför jag ville ha ledigt!

 

 

2 kommentarer:

ulf sa...

låter som en bra tillställning? rocka på tjejen!

Susanne sa...

Ja dom fick väl slänga ut er tillslut... :)