fredag 4 november 2005

Är jag en datanörd???

Jag tror att jag snart ärligt och utan att skämmas kan kalla mej webdesigner!

 

Jag har haft min egna hemsida länge nu. För ett par år sen blev jag tillfrågad om jag ville ta hand om MC-klubbens hemsida. Den var redan existerande, men jag gjorde om hela designen, samt att jag är webmaster och lägger ut allt som ska läggas ut.

Jag blev dataansvarig på mitt förra jobb, på ett annat äldreboende som nu är nerlagt.

Nu har jag blivit dataansvarig på mitt nuvarande jobb.

Jag har även blivit tillfrågad om jag vill ta hand om, och även göra om designen på hemsidan på Richys jobb, vilket jag sa att jag gärna gjorde!

Och så har jag ju min kära BLOGG dessutom!!

 

Jaha... betyder detta att jag har blivit en sån där datanörd eller???

  

Ha ha! *asg* Kom att tänka på när jag hittade mitt ex på msn, han kallade sej för webdesigner, och jag blev både impad och förvånad. Även om det var många år sen hade jag ingen aning om att han hade såna intressen, men han har väl bytt jobb då, tänkte jag. Gick lite nyfiket in på hans websida... Hrrmmm.... INGA KOMMENTARER! Den var inget vidare får jag säja...

Hoppas han inte råkar surfa in på min sida... då blir han kanske ledsen... Fast det klart, jag har ju fler föredettingar än en...

6 kommentarer:

Susanne sa...

Japp!! Du e en datanörd ända ut i fingerspetsarna!!! :PFast det gör inget... Med tanke på att jag e helt kass på datorer, så e det ju rätt bra att ha en nörd i familjen... ;)

Qilin sa...

Ja det låter n ä s t a n som en datanörd, men så länge du har lite kontakt med verkligheten också är det nog ingen fara *ler*

Udden sa...

Ja, det är ju inte utan, att det börjar lysa röda varningslampor!!! hihiVar inne på din hemsida... vilka fina bilder!!!!

Ulrika sa...

Nej, verkligen inte (självklart är du det men varför skriva det på näsan?).Du är en vanlig datorvänlig kvinna med talang för design. Kanske inte helt vanlig... Kanske lite utöver det vanliga... Kanske helt unik... Ja, jag tror faktiskt det:The unikum TinaKeep up the good work! Hoppas verkligen att allt är bra med dig!Massa kramar,Ulrika

ulf sa...

tårta på tårta....du är en överraskningarnas kvinna minsann...

Linda sa...

Va duktig du är!