söndag 6 november 2005

Jaha...och sen då??


Kom hem från jobbet för en dryg timme sen, käkade lite och la mej i sängen och kikade på TV. Jag blev så trött, jag höll på att somna, så jag tänkte att det är bäst att göra nåt, jag ska ju tillbaks till jobbet klockan 16, sover jag nu blir inte jag männska på hela dan.  

 

Det betydde att jag satte mej vid datorn...

 

Jag har ett problem, jag undrar om nån kan hjälpa mej. Jag vill ha en sån där banner på min blogg, och jag har fått dit den där modulen vad-den-nu-heter, nån Powertoy. Jag kan kopiera in text, men ingen bild! Jag har även försökt att flytta dit bilden, men det funkar inte heller! Är det nån som vet hur man gör???

Och i förra bloggen kallade jag mej datanörd... Det var jag uppenbarligen inte på alla punkter!!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Sorry, kan inte det där... Just nu kan jag inte ens tänka *nu och nu...hmm*I vilket fall som helst...HA DET GODIS! :-))*kram*

Susanne sa...

Va??? Kan du inte allt???

Agneta sa...

Visst....jag gör ett försök......förhoppningsvis landar ett stort paket med energi...inslaget i vackert presentpapper nedanför dina fötter precis....NU!!!! *S*Tack för besöket....och välkommen tillbaka =)Kram

Linda sa...

Är HTMLkoden för lång? Så var det för mig med allt jag ville ha...