torsdag 17 november 2005

Men vem ÄÄÄÄR det??

  Vad störigt det är när man ser en film, och en av skådespelarna är SÅÅÅÅÅ bekant, men man kan inte placera vilken film man sett honom i förut....

 

La mej en stund i badet i morses, tog lite badsalt. Tyckte det såg lite mysko ut, det liksom glittrade! Sen läste jag på undersidan att det var glittrande badsalt... Så gulligt... nu glittrar jag också!

 

Och det var ju Faramir i Sagan om ringen filmerna!! Jag kollade på Van Helsing, och det var Carl som var så bekant, men jag kom inte på i vilken film jag sett honom!! Tur att jag kom på det, annars hade jag väl gått och funderat på det resten av veckan!

 

Nu ska jag ta tag i dammsugarn och ta en svängom... BOOOOORING!!!

1 kommentar:

Susanne sa...

Då kan man kalla dej för Sparkling Sister nu då??