onsdag 12 oktober 2005

Vilka tråkmånsar då...


Precis innan jag åkte till jobbet förut ringde farbror doktorn för att tala om att biopsierna som togs i tarmen var ok. Det var inga konstigheter eller så. Jag äter färdigt antibiotikakuren och sen är det bra! Jag har ju inte ont av det längre heller. Skönt.

 

Vad irriterad jag blir!

Jag kikar på statistiken på min sida, och varenda en som gluttat på min sida, och som jag nyfiket kikar in hos kommer det bara upp

 

Space-sidan du försöker visa kanske inte finns eller så kan åtkomsten dit vara begränsad.

 

Är det verkligen roligt att ha en sida ingen kommer in på???




De är hos mej men jag får inte hälsa på hos dem?? Tråkmånsar då!!

 

Och nu flyger det en jäkla fluga runt mej i cirklar!!!

    

Och magkatarren bråkar...

 

BOOOOORING....

 

HA!! Där fick jag flugan!!

Jag skiter nog i det här och går och lägger mej.    


 


8 kommentarer:

Anita sa...

Hej! Kikade in här hos dig och läste om att du fått ett helt ok tel samtal från doktorn... sköönt! Men gissa om jag blev förvirrad när jag såg att du skrev om sidans statisik.. vaaaa var hittar du den!!? *född nyfiken*Ps.. mamma lovar att min sida finns/Skrutten

Susanne sa...

Du låter irriterad gumman?? :pFast jag håller med! E riktigt tråkigt att de flesta har begränsad åtkomst..Siv gott!!

Susanne sa...

Nu gör jag ett TREDJE försök att publicera denna kommenter..SOV gott skulle det stå... *suck* fast du e la van vid mina felstavningar...

Marie sa...

Hallå!Tittade in hos dig och såg på din vandring på Kinnekulle. Jag själv bor i Skåne men har varit vid Lasses grotta, om du vet var den är. Har lyckats få en fin kompis som bor i Källby, en underbart fin liten by. Fina bilder var det i allafall och ni såg ut att ha det trevlig. Jag hoppad att åtkomsten på min sida är okej. Och du är välkommen in! /Marie

Aniara sa...

Jepp, visst är det trist när man inte kan kika tillbaks hos folk.Fast ibland kan det också bero på att de just håller på och grejar med sin sida. Har hänt mig några gånger när jag skulle in och hälsa på folk som vanligtvis har dörren öppen. Så att säga.Läst om ditt besök i grannlandet.Kul!=)

ulf sa...

du, har du prövat uppdatera knappen? du vet den med två pilar på uppe i vänstra hörnet?

Udden sa...

HEJ!Men.. är det ingen som skickat "kram-mailet" till dej????Då k Ok, This Is A Test To See How Many Friends You Have On The Internet !! It\'s Just A Test. Ok, Here Goes. Instantly, When You Receive This Page, You Must Send It To At Least 10 People, Including The Person Who Sent It To You. *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* *Hug* You Have Just Been Hugged !! That\'s right, there\'s no getting out of it this time!! This is the start of a full-scale Hug O\' War! So hug everyone you know!!! Hug your friends, your enemies, everyone!! With all the other forwards out there, I thought this would be a good one to start. The hug is my favorite sign of affection. It can mean so much, and many things at the same time. It can be a sign of love, friendship, comfort or anything. So here you go. All I can say it will do is brighten someone\'s day. I mean, we all need a hug once in a while. So send this on if you\'d like, to anyone who may need a hug, send it back to whoever sent it to you, send it back to me!! Goodness knows, we could all Really use a hug sometimes. I hope you have a nice day!! BIG HUGS TO ommer det från mej!

Udden sa...

Vad skönt att få besked!!!! Skönt att du mår bättre!!!