fredag 21 oktober 2005

Killar på en tjejkväll?

Jag och Syster Yster knallade milen runt idag. Det var evigheter sen sist! Det var skönt att få gå en ordentlig tur. Visst var det kul igår på träningen, man jag är mer för att bara vara ute och gå. Annars gör jag det mest för jag måste... fast har jag väl börjat med nåt går det av bara farten. Körde faktiskt step-up och spinning ett bra tag! Det bli ju roligare och roligare ju mer kondition man får också! Fast det är ju just det... att få kondis!

Nu tyckte jag att jag var så redig både idag och igår, så nu sitter jag här med en godisskål, en chipsskål och en öl... Richy är i Eksjö på en endurotävling, Angelica på "tjej-kväll" hos en kompis. Fast nu ringde en kompis precis, hennes son är ihop med tjejen Angelica är på tjej-fest hos, så hon trodde han var där... på tjej-kvällen??? Inte kallar jag det tjej-kväll då??

 

  Efter promenaden sa jag att jag skulle till zoo affären och köpa fiskar, och då blev Suss också sugen. Så vi åkte dit, och jag inhandlade några firrar i mitt helt fisktomma akvarium.

Det blev tre korallröda platy, sex Kilfläcksrasbora och en knallblå kampfisk.

1 kommentar:

Susanne sa...

Blev det fint då??Mitt blev jättefint... :PJa du käkar godis och jag har käkat pizza... men det e vi värda tycker jag!! ;)