söndag 30 oktober 2005

Det gick inget vidare...

HUKKER OM BULLER

TINA ÄR FULER!!

 

*ASG*

Jag skulle skriva

HULLER OM BULLER

TINA ÄR FULLER"

 

men det gick inte så bra...

 

Anette såg (eller trodde det) att hon såg en groda på bordet, plus grodans kusiner och hans brorsa son Richy såg. vet inte riktigt vad det var, vi käkade lasagne till middag, jag misstänker att det var det de såg...

 

Sofie äter frukost nu när klockab är kalv ett,fast hon tycker att hon äter kvällsmat eller nåt.

 

Richy lurade i Anette 70% sprit, fast hon fattade inte det, nu är hon skit full. Inte är jag nykter, men Antette är fullare.

 

De har en diskussion nu, om konstiga saker. Jag fattar inget, inte Stefan heller. Jag sa till dom att jag kan inte skriva blogg när de håller på sådär.

Då sa Anette att hon inte vet vad en blogg är. Det tyckte vi var skitkul.

Nu försöker hon prata, men vi fattar bara hälgetrn!!

Hon svammlar och hon sluddrar.

Nu tjatar om hon den där grodan hon såg på bordet, fast det egentligen var bara köttfärs!

Så försvann Stefan, då undarde hon det, vart han var alltså. Han stod på andra sidan bordet och tog kort på sin fru!!

*asg*

 

 

6 kommentarer:

Unknown sa...

men asså..allvarligt..mamma du skämmer ut mig..du behöver inte skriva allt på din blogg..asså..nu kommer typ hela sverige läsa detta och tänka att Angelica Högman har ju världens konstigaste mamma och släkt som bara tänker på groooodor!!

ulf sa...

vad skoj ni verkar ha haft! bjud mig nästa gång....hoppas du slipper skallebank o blykeps idag då?

Linda sa...

Här va det livat minsann! :DHade behövt en sån kväll själv den här helgen, men det blev rätt lugnt..Kramiz, Linda

Susanne sa...

Ehh.. Ja nog verkade du en aningens full.... :P O stackars Angelica... *fniss*

Andreas sa...

Sjukt kul!

Emma sa...

Oahahahahahaaaaaaaaa!Den var ju fan BÄST!