måndag 14 augusti 2006

Vig som ett kylskåp

Jag har fyra minnen från kräftskivan.
Ett på smalbenet: Ett blåmärke.
Ett på låret: Ett annat blåmärke.
På ryggen: Ett fästingbett.
Träningsvärk: I magen. (???)

Jag grejade lite i skåpbilen. Det hade regnat, och jag stod på trappsteget. Ena foten kanar ner ett trappsteg, och jag slår i benet. Hur fan jag fick det på låret fattar jag inte, det måste skett vid samma tillfälle. Det är jätteömt.

Fästingen fick vi inte riktigt bort. Jag håller lite koll på det. Så gott det går, jag är ju inte nån gymnast precis. Vig som ett kyskåp.

Av nån konstig anledning har jag träningsvärk i magen... Fattar inte varför. Måste varit när vi spelade spök-boll i mörkret eller hoppade säck. Som sagt, jag är ju ingen gymnast...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, hade haft hur mycket panik som helst om det var mig fästingen satt på!!! Ryser bara jag tänker på det. Vill oxå ha träningsvärk i magen :D

Anonym sa...

Mmm..bra att du håller koll på fästingen..
Inget å leka med ju...
Tycker synd om dig gör jag iaf...
Kram
bill

Anonym sa...

Ehh.. Du...
Det finns något som kallas spegel..
Den kan man använda sej av även när man kollar in ryggen.. Då slipper du vrida dej som en spiral!!
Bara ett litet tips...