söndag 6 augusti 2006

Det funkar nog nu...!

Som ni som försökt komma in på min sida redan konstaterat, har jag haft ett problem. Alla blir utloggade ur hela explorer. Jag testade alla möjliga inställningar, men inget hjälpte.

Jag mailade MSN och beskrev problemet i detalj. Jag fick till svar att det var mina inställningar i webbläsaren som var fel. Uppenbarligen kvittade det att jag skrev detaljerat, det enda de uppfattade var att jag nämnde på ett ställe att "sidan kan inte visas".

Jag svarade och skrev om det STORA problemet, att alla loggas ut.

 

Nu har jag suttit här och möblerat lite på spacet, och vad händer?? NU FUNKAR DET!?!

 

Hoppas det inte trasslar igen! Håll tummarna, pleeeeaaaase!

1 kommentar:

Udden sa...

Kan man sucka för mindre??? Nej, jag har problem att ens komma till mitt eget späjs...
MORRR!