tisdag 29 augusti 2006

Tina - snart på Idol...

Jojomen serru.
Jag har en kompis som känner Clabbe. Han är ju DJ på Olins i Skara. Vi var lediga en helg när han var där, så vi tänkte party party och åkte dit.
Kompisen ringer och säjer att Clabbe har SMS'at och sagt att Idol ska filma under kvällen!
Shit!! Fick man lite smått paniiiik eller??
Syrran Suss ska dit med några andra kompisar, jag ringer henne och skrämmer vettet ur henne med...

Mitt Space på MSN är lite ur funktion, men jag har testat några gånger, och jag tror att detta ska funka: -----> dagen efter kvällens blogg... eller nåt...
(typ för er som vill läsa om kvällen i sin helhet)

Clabbe sa att han minsann skulle se till så vi var med på inslaget sen när det kom... Jisses då... jag vet inte om man ska tycka det är kul eller skämmas lite...?! Fast jag kommer nog inte skämmas lika mycket som Suss om de visar inslaget när hon får en autograf på armen...!
Kompisen fick ett SMS där han skrev att vi såg bra ut på film... Hm. Jaha.

Hjälp... Jag ska kanske dra en påse över huvudet eller nåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du påminde mig...kunde ju glömt å kolla annars...;-)
Kram i påsen
B.

Suss sa...

NEEEJ!!!
Och jag som hade hoppats att de slarvat bort bandet...
*suck*
Att man aldrig kan ha tur...

Nu kan man ju bara hoppas på att min ehh... pinsamma del av kvällen klipps bort...

Och JAAA jag kommer skämmas!! Det gjorde jag redan dagen efter när det gick upp för mej vad jag gjort!!