onsdag 9 augusti 2006

Nyinflyttad...

Jag höll till på MSN länge... smått irriterad på trögheten på msn var jag allt. Sen gjorde de en uppdatering. Skitsnyggt...visst blev det.
Min blogg flippade ur totalt. Nån gång ibland kan man komma in där, men oftast krashar hela explorer... Tina surnade till och skrev till dem. Det var inget de kunde göra direkt, det var ett ovanligt problem.

Jaha. Och...??

De föreslog att jag skulle pröva att göra en till space på MSN.

Nähä du. Nu får det vara. Jag skiter i detta.

Jag flyttar.

11 kommentarer:

S-Man sa...

Wheeyy!!
Men shit en sån tid det tog innan du flyttade!?

Koolt, då kan man kommentera lite oftare. MSN vägrade många gånger att släppa in mig...

=)

Tina Högman sa...

Sent ska syndaren vakna... nu ska jag bara lära mej alla inställningar. Jag måste ju tänka också, eftersom allt är på engelska. Fast jag var ju precis i Skottland...

Anonym sa...

Oh, så jag var inte den enda som inte kunde komma in på din sida. Konstigt att det blev så! Fast har iof varit irriterad på msn länge, funderar okcså på att "flytta". Får väl se om jag orkar...

Lät som en trevlig semester i skottland!

Anonym sa...

Heeellllöööööuuuuuuuuu!!!!!!!!!!
Så uttalas det, förjävulen!!

Tina Högman sa...

Mannen (som råkar vara gift med mej: Nä, dom sa faktiskt helleeeuuuu...

Anonym sa...

Bollshit! (ursäkta uttalet).

S-Man sa...

*fniss*
Om du undrar över något med tekniken så finns det ju flera här du kan fråga.

=)

Udden sa...

Ja, mej kan du ju oxå fråga om du har problem... *asg*

Vilken tur, att jag hittade dej!

Anonym sa...

Ja hoppas du trivs bättre här.. :-)
Vem vet.. Kanske jag också flyttar nån dag???
Ska fundera på det...

Trollmor sa...

Välkomen, nu kan jag läsa din blogg även hemma...den förra hede förmycket som blippade och bloppade så då orkade inte modemet med längre...=)

Anonym sa...

Tudeluu!
Jag flytt int.. ger spaces upp, så lägger jag ner projekt blogg.. ska ju studera på universitet bevars *asg*

Kramen o ha det godis!!