fredag 18 augusti 2006

Om några år kanske...

Igår var det Hjulafton. Med HJ alltså.
Ett jippo med utställningar av diverse åkdon, prestandabilar, gamla bilar, MC... allt. Även en massa andra skoj och underliga saker.
Som tex köra bil genom en husvagn. Det var ju knökat med folk, så jag såg bilen åka, sen hörde jag bara ett dovt
BOFF

Andra saker kom på "älva" som inte är en älv men heter så ändå.
Tex:

och en snöskoter...

Och tex såna här:

Nån gång ska jag ställa ut en bil där. Min Corvette C6. Eller ZO6 Jag måste bara köpa den först. Det är det som är problemet.

5 kommentarer:

Suss sa...

Ska du ställa ut din bil just där den röda stod???
E nog inte så smart ser du..

Hade rena rama hjulafton igår jag med! Sålde ju bilen! :)

S-Man sa...

Tufft!
Värsta action kvällen i hålan ju!

=)

Anonym sa...

Älva????? ja så säger ni där jue.... men ingen som lärt sig att det bara e en ååå :P


Jasså skulle du vilja ställa bilen där.... huuu det skulle jag aldrig våga... inte cykla som den där heller...

Ha det bäst!

/Annica

Trollmor sa...

Ska du låta nån åka hoj på din Corvette, eh jahaja muahahah..hm

Tina Högman sa...

jamen vaffan... jag skulle ju inte parkera min Corvette PRECIS just där dönickar!!! Jag skulle parkera den alldeles invid en annan Corvett som är äldre och i sämre skick det klart! För min kommer vara SÅÅÅÅ välvårdad!
Så nu vet ni det!

Och INGEN kommer få åka hoj på den heller... Inte ens en liten trehjuling.
Nä.