onsdag 16 augusti 2006

Lite surt...

Angelicas pappa var på bild i tidningen idag.
Han har gift sej.
Jag visste det, hans mamma berättade det i ett mail.
Han har inte träffat Angelica sen hon var 6 eller 7 år. Jag vet inte var han står, det hade varit enklare om han sagt att han inte vill veta av henne, istället för att prata så gott om henne men aldrig höra av sej. Så himla långt bort bor de inte.

Även om han inte träffat henne på länge, vi har aldrig träffat hans nyblivna fru känns det lite surt. Jag tycker att en så stor händelse i livet som att gifta sig borde man bjuda sitt enda barn på bröllopet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bara hålla med...mycket dåligt, om du frågar mig...
Bill

S-Man sa...

Surt och dålig stil av han, tycker jag.
Man kan aldrig bara välja att gå vidare i livet när det finns barn inblandade.

Barn är det viktigaste vi har.

Anonym sa...

Ja han e lite mysko... Tur att hennes farmor bryr sej om henne och vill veta hur hon har det!

Anonym sa...

Ja du Tina. Man är ju inte ensam om att föda barn till världen...


Men att inte dela detta ögonblick med sin egen dotter...

Du har haft stort tålamod tycker jag! Men klart tösen måste ju själv få bestämma. Men jag hade *spolat* honom för längesen.

Ni är ju en jätte fin familj samt att Richy är en sån bra pappa till henne.



/ Annica

Pia-Pralin sa...

Bättre att ha EN bra föräldrar...än 2 dåliga...!