torsdag 15 september 2011

Vad hände...?

Jag tänkte spela på matchen. 5-2 kändes bra. Det var ju tur att jag inte gjorde det...
Det började ju bra.
Luleå tar ledningen med 2-0 i första. Luleå äger perioden.
Så andra perioden. Nu händer det inget. Jag fattar inte vart Luleå tog vägen.
Tredje perioden börjar likadant. Efter halva tiden skickar jag ett sms och skriver att matchen är slö, det händer inget. Det var ett misstag. Strax efter gör Växjö två snabba och matchen får fart. Fast det är ju lagom kul när det är spänning för att Luleå tappat.
Det blir sudden och man får lite hopp.
Morten kommer hem och undrar hur det går.
Han fattar inte varför jag är upprörd för det är ju bara
Citat: 1 match av 65 eller nåt.
Sudden slutar 0-0 och det blir straffar.
Tre skott var och dom två första tar målvakterna. Den sista pucken för Växjö går in och jag skriker NEEEEEJJJJ, men det gör inte Luleås sista... Luften gick ur mej.
Luleå som var i semi förra året förlorar mot nykomlingarna från allsvenskan.

Jag har inga övriga kommentarer.

Inga kommentarer: