onsdag 21 september 2011

Boooooring...

Shit vad det är tråkigt att städa.
Nu har jag varit redig och städat hela bottenvåningen. Till och med rensat avloppet i köket. Oj vad bra det rann ner sen.
Har lyssnat på gammel musik som Gyllene Tider och Creedence, med ett inslag av Green Day emellan.
Fick också ett telefonsamtal som var ett mycket trevligt avbrott.
Jag bytte även gardiner i Nores rum. Han har panelgardiner, och han tycker det är lite läskigt när elementet är på, för han är rädd att det ska börja brinna... Nu är det väl snart dags att sätta på värmen, så nu hängde jag upp bara en gardinkappa i fönstret.
Sen kom sambon med ett förslag om biljard och en öl eller två. Eftersom jag mer eller mindre är bankrutt skulle han bjuda, och det tackar man ju inte nej till. Dessutom tycker jag allt att jag är värd det.

Inga kommentarer: