torsdag 15 september 2011

PPV...

Luleås första match ikväll då. Och jag har inte Canal +.
Jag spånade hur jag skulle lösa detta för jag vill VERKLIGEN se den.
Harrys har en massa TV apparater, på nån borde dom väl kunna visa matchen?
Nä, då kom jag på att dom har musikquiz på torsdagar. Det sket sej då.
Rhodos? Dom har en TV och där var vi mer eller mindre stammisar när vi bodde i lägenheten vid torget.
Det brukar mest vara fotbollsmatcher folk vill se där, så Morten trodde det var lugnt idag, att jag skulle kunna be dom visa hockeymatchen.
Jag sa att vi kan ju fråga i alla fall. Då visar det sej att Morten har möte hela kvällen och kommer knappast hem före 22. Hur kul är det att sitta själv på en pizzeria i min Luleåtröja och Luleåhalsduk och titta på en hockeymatch...?
Då kom jag på det!
Jag har ju Pay-per-view! Jag har beställt matcher jag velat se ibland, men dom kostar 139:-.Nu får det kosta vad det vill. Jag beställer den!

Inga kommentarer: