fredag 2 september 2011

Uppdatering kanske...?

Är det bara jag som tycker att min blogg känns lite svårläst och rörig liksom?
Jag ska försöka snygga till det hela lite tror jag. Idag har jag ju all tid i världen, är LEEEEDIG!
Tre lediga dagar i rad! Så skönt!
Måste bara städa och tvätta lite också. Men det måste bli klart innan fotbollen ikväll!

Jag har faktiskt tagit ledigt på måndag med, men  det är inte så roligt egentligen. Christoffer har ett läkarbesök på Östra i Göteborg. Vi ska väl diskutera hur vi ska gå vidare antar jag. Det känns la sådär kan jag säja.

3 kommentarer:

513andersson sa...

Jag tycker inte den är svårläst och rörig, men ska du snygga till den så gör nåt radikalt då. ;)
Chockrosa, äckelgröna, bruna och orangea färger...?

;)

Tina Högman sa...

Nä... jag gillar ju lila...

Tina Högman sa...

Hepp, då uppdaterar jag inte då...