onsdag 14 september 2011

Dream on...

Jag hade en mycket trevlig dröm inatt.
Jag var på hockey med en kompis. Vi var på Vida Arena i Växjö, dom mötte mitt Luleå.
Man kan ju tycka att det hade varit roligare om dom mött Färjestad eller Skellefteå, men det tyckte uppenbarligen inte min hjärna. Eftersom lagen möts imorn antar jag att det var därför. Fast då är det hemmamatch för Luleå. Och den går ju fan på Canal+ som vi inte har... Jäääla skiit då...
I alla fall är det ju inga fel att gå på hockey med nån man tycker om, så vi hade en mycket mysig kväll. Det var lite kallt i början där, men sen blev det varmt minsann!
Hur matchen gick? Ingen aning...
Och vad hände egentligen i materialförrådet? Vet jag inget om heller...

Och förresten behövs ingen drömtydning här, för jag fattar precis...

4 kommentarer:

513andersson sa...

Har Växjö bytt namn på ishallen eller hette den så i drömmen?

Tina Högman sa...

Den är nybyggd! Sprillans!

513andersson sa...

Det kan dom behöva. Växjös ishall var ta mig fan det sunkigaste i hela Sverige. En skam för allsvensk hockey på 2000-talet..
T om Borås ishall var trevligare.

Tina Högman sa...

ja jag hade ingen aning om vad den hette eftersom jag inte har jättekoll på dom allsvenska hockeylagen... jag fick kolla upp det... Jag fick anta att det var den arenan jag var på i drömmen...

;)