söndag 4 september 2011

9 ball och Yngwie Malmsteen...

Biljarden gick inget vidare igår. Första omgången förlorade jag med 4-10, men jag låg under med 0-8 så jag hämtade upp mej ändå.
Andra omgången står 7-8 när Morten får i 9'an och vinner det hela.
Sen kom trubaduren som hette Per i vråa och med det namnet blir man lite misstänksam, men in kommer en snubbe som ser ut som Yngwie Malmsteen med elgitarr och allt. Han var ju jättebra, så när Morten går hem stannar jag kvar. Strax efter kommer det fram en kille och sätter sej vid mej och börjar prata. Det är inte första gången han kommer när inte Morten är där. En gång kom han till mej när Morten bara var på toa... Sen kom killens kompis också. Då börjar vi prata lite, och den första killen sätter sej med sina kompisar igen. Rätt som det är kommer ännu en från det andra bordet. Men det visar sej vara min kompis lillebror som inte jag sett på evigheter. Fattar inte hur han kände igen mej...
Ja så var det ju tydligen nytt för i år att dom stänger 01 också.
Idag mår man väl som man förtjänar.
Nu ska jag hälla i mej lite kaffe så jag piggnar till.

1 kommentar:

Anonym sa...

If you have a Jewel crafting or a jewel crafter friend.

This running water will in fact speed up your removal of the water and with a simple
flip of the valve can add water to the fish tank.
Data mining is mostly a relatively new term
that represents the process by that predictive patterns are
made from information.