måndag 26 september 2011

Mr. Volvo...

...var visst här inatt. Fast det visste ju inte jag när jag gick ner för att väcka Angelica i morses.
Jag bara undrade hur konstigt det såg ut i sängen... innan jag fattade att det var två ljusa kalufser och inte en, som jag hade förväntat mej.
Jag pressade henne lite sen... hon påstår att dom är kompisar, men som dom låg i hennes säng såg det då rakt inte ut som när hennes kompisar sover över...
Hon erkände att det kanske var nån hon hade på G då, och jag fick minsann veta förnamnet och vad han jobbar med.
Ha vad lätt det blev då. Det var ju bara att kolla fejjan!

2 kommentarer:

Gunilla sa...

*ASG* mr Volvo :) .... yngsta dotter har haft lite småhäng med killar i år, jag brukar säga -var det han från malmö eller han som blev klippt på fyllan ? :)

Suss sa...

Snacka om att tösens moster nu blev nyfiken!! :-)