fredag 23 september 2011

Synd om mej...

Igår hade jag ingen egentlig arbetstid, utan bara 2 timmars mötestid. Jag åkte två timmar tidigare för jag och en jobbarkompis skulle kolla lite på schemat.
Strax innan mötet började jag känna mej lite knepig. Det kröp liksom i kroppen och jag var frusen.
När jag kom hem kollade jag febern. 38,5. Då var det inte så konstigt då.
Jag satte mej framför TV'n och där blev jag kvar. Frös gjorde jag så jag fick hämta mej en filt.
Kollade en film, 2012. Den har jag sett förut, så det gjorde inget att jag somnade ifrån lite titt som tätt.
Sen kollade jag på Robinson, Parlamentet och början på nyheterna. Ville kolla sporten för att se highlights från Luleåmatchen som dom vann med 5-2 men jag gav upp och gick och la mej. Då hade jag 39,5 i feber.
Nu har jag knappt nån feber, men jag är yr i huvet och alldeles matt i kroppen, och ont i ryggen. Vetefan vad det är för konstigt. Jag skulle jobba i helgen, men jag har inte bestämt om jag ska sjukskriva mej eller inte.

Inga kommentarer: