fredag 2 september 2011

Skillnaden...

Och nu har jag löst ett problem! Eller kanske inte ett problem egentligen. Bara en sak jag inte fattade. Det handlar om två bokstäver som ändrats lite och det blev en STOR skillnad, kan jag säja.
Ett R för lite och ett X som blev T.
Så här:
Skrillex och Skillet är INTE samma band.
Jag berättade för några kompisar om ett band som dotera lyssnade på som jag tyckte var hemsk musik.

T: Det var nåt med Skill...
C. Skillet?
T: Ja!
C: Men dom är ju bra...!
T: Eh... nä...!
Vi tar fram det på Spotify och spelar en låt.

T: Men detta är ju bra!
C: Ja...?
Jag fattar inget. Det Angelica spelade var ju helt hysteriskt. Värre än techno.

Nu har jag löst det. Angelicas band var Skrillex. Vi spelade Skillex. Det var skillnad det.

Inte bra musik:



Bra musik:

2 kommentarer:

513andersson sa...

Just 'Kill everybody' är ju en bra titel på en hysterisk låt... ;)
Fast den här var ju inte såååå extrem ändå...?

Tina Högman sa...

Nä, jag orkade ju inte leta så länge efter den där värsta hon lyssnade på... Jag höll ju på att få spatt efter tredje låten ju...