torsdag 29 mars 2007

Nyfiken i en strut tittar ut när man öppnar...

eller hur var det??
*fniss*
Att inte nyfikna Trollmor har undrat vem mitt dumma ex är (scrolla ner en bit så kan ni läsa om honom och TV pejling)! Fast hon kanske redan har räknat ut det...?!

Jag hade tänkt att ge vissa ledtrådar i bloggen, men så glömde jag det!

Jag gör det nu: Hans initialer är FG, OCH MAN FÅR PRATA HÖGT!

Ja nu kom jag ju att tänka på honom igen. En mer korkad person får man leta efter... Jag tror han söp bort ett antal hjärnceller i ungdomens dag.

7 kommentarer:

Trollmor sa...

HONOM hade jag glömt! Synd att inte du gjort detsamma...
Varför var du ihop med honom egentligen....korkskalle där!

Trollmor sa...

Eh just det snyggare med denna designen på din blogg tycker jag! men hur 17 gör man sånt "huvud" inte din skalle då utan bloggens...
jameha

och ja det heter -nyfiken i en strut tittar ut när man öppnar-sådäså =)

förresten menar du att jag är nyfiken...*host*

Tina Högman sa...

Trollmor: Lätt som en plätt! Välj en bild eller trixa ihop en själv. Logga in på Blogger, välj Template, sen Page element.
Där kan du flytta runt de olika delarna. Klicka på en tom ruta, en sån det står Add a Page Element i. Då får du upp ett fönster med en massa olika saker. En heter Picture. Klicka på Add to blog. Ladda upp bilden.
Klart!!

Och vad det gäller föredettingen... Det går liksom inte glömma honom... det var en sån där traumatisk upplevelse man inte rikigt kan släppa...

Trollmor sa...

Nä funkar inte
eller jag fattar inte

KOM HIT

NU...HJÄÄÄLP
Jag vill ju bara byta teckensnitt i huvet...*eh,ja*

Prinsessmamman sa...

Hmm... tror jag kanske känner lillasyster?! =)

Tina Högman sa...

Prinsessmamman: Lillasyster har ett OTROLIGT vackert namn...! Samma som jag...

Prinsessmamman sa...

Räknade nog ut att det var så!