lördag 10 mars 2007

Som Fylking säjer: ÄNTLIGEN!

Jag har alltid tyckt att melodifestivalen är kass. Min låt vinner ALDRIG. Ofta kommer den inte ens till andra omröstningen, så jag blir alltid sur när nån mesig kärring står där med fladdriga kläder och blåst i håret och vinner. Det är så.... schlagrigt. Typ.

I år verkar jag ha bättre tur, för det verkar vara fler än jag som har min låt som favorit! Fast jag tyckte den var förbannat lik nån annan. Jag har funderat..... funderat..... funderat och funderat. Sången har malt i mitt huvud sen dess, men nu har jag kommit på det!

I'm a lucky fella and I gotta tell her that I love her endlessly, because love grows where my Rosemary goes and nobody knoooooows like me!

1 kommentar:

Prinsessmamman sa...

Jo, jag har länkat till den videon från min blogg!