lördag 10 mars 2007

The family...

Jag trodde min familj bestod av en mamma, en pappa, en dotter, en son och för tillfället en kompis också.
Nu är jag mer tveksam. Det verkar mera åt en mamma, en dotter, en son, en son och sonens kompis. Dom spelar nämligen med Christoffers nya Nintendo Wii. Nu fick jag radera lite, för Angelica snodde tangentbordet och skrev Wiiiiiiiho. Hon tyckte det var väldigt roligt...
Richy och kompisen spelar golf.

Pappa är suger. Och tjötar gör dom med. Bla bla blaa. Och jag ska gå på Sweden Rock med dom!! Yiaaho! :D

Nu snodde Angelica tangentbordet igen. Vi har inte alls sagt att vi ska gå på Sweden Rock. Och vi har definitivt inte sagt nåt om att hon ska med... Hon tyckte det blev jobbigt när hon sa att hon ville sommarjobba, för hon fick en massa förslag och idéer som hon inte räknat med.

4 kommentarer:

Suss sa...

Pappa är suger????
Vinningaslang eller??

Anonym sa...

Men visst är Wii kul..har du inte fått spela bowling?
Jag slog t.o.m grabben..inte illa va?

Vinnarlåten ja..Edison Lighthouses version var bättre..;-)../ BeeKay

Tina Högman sa...

Suss: vet inte. Det var inte jag som skrev det.

BeeKay: Föredrar nog The Ark. Men jag är ju inte så gammal...:-)

Anonym sa...

huu här var det mörkt :P


Ja både The Ark å Andreas Johnson var bra.

Ja se så e det med tonåringar *inte möe en får ha i fred*...bara underkläderna de inte rör :P


/ Annica