måndag 26 mars 2007

Blogg-kull

Ursäkta att det tog lite tid, men hur jäkla lätt är det att komma på knasiga grejer om sej själv tror ni??

Whatever, here we go:

Regler:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blivit ”tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg samt ange reglerna för spelet. Sen väljerbloggaren sex nya bloggare och gör en lista på deras namn.
Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de blivit ”tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex konstiga saker om mig:

  1. Jag älskar trubadurmusik, det brukar märkas. Är jag på ett uteställe med trubadur, slutar det ofta med att trubaduren mer eller mindre tittar på mej efter varje låt och undrar vad som händer nu.
  2. Jag tänker jämt högt, ofta får jag verkligen koncentrera mej på att inte gå och prata alldeles för högt när jag är på stan eller nåt.
  3. Jag är en pryl-bög. Om man nu kan vara det som tjej… Fast ingen tror på Richy när han säjer att det är jag som vill ha grejerna, alla tror att det är han…!
  4. När jag har bäddat rent i sängen MÅSTE jag vara nyduschad och håret måste vara fuktigt när jag lägger mej.
  5. Jag kan texterna till nästan alla Björn Rosenströms låtar.
  6. Om jag står och gör nåt som tar lite tid och det inte händer så mycket, typ laga mat, spelar jag ofta musik, och då står jag där med sleven i grytan och smådansar och sjunger på stället. Förutsatt att ingen ser förstås…

Nu taggar jag

5 kommentarer:

Prinsessmamman sa...

Jag har redan gjort min lista för ett tag sen! Kolla gärna in den om du vill!

Trollmor sa...

Jajaja jag ska, en annan dag....

Anonym sa...

Du är ju precis som jag; tänker högt!
För.. vem ska man annars bolla sina idéer med???

=)

Tina Högman sa...

Snubben: Ja precis! Och man får medhåll hela tiden också...!

Suss sa...

NU har jag svarat!!!
Bättre sen än aldrig som sagt.. :-)