onsdag 29 februari 2012

Trött...

Jag vet inte när jag var så här trött sist...
La mej igår vid halv tio, efter hockeyn. Jag höll på att somna i matchen. Nu var det en rätt tråkig match, om man får säja så om sitt favoritlag. När Luleå ledde med 7-1 över stackars Timrå jag tyckte faktiskt synd om dom och hoppades att dom skulle peta in pucken en gång till bytte vi till Djurgården-Linköping, då vaknade jag till lite för den var spännande och hetsig! Det var ju mycket som stod på spel där.
Jag la mej sen och slocknade som en klubbad säl. Stensov hela natten och gick upp strax före åtta men jag är lika trött igen nu.
Det beror väl på mycket, antar jag. Inflammationen, feber som går upp och ner, all antibiotika, att jag pausar mina järntabletter, lite blödningar jag haft från tarmen... Mitt blodvärde ligger väl inte på topp, skulle jag tro... Känner mej väldigt blek och glåmig.
På nåt sätt måste jag fräscha till mej i alla fall, för jag måste förnya mitt körkort. Jag vill ju inte se ut som ett lik i tio år till...

Inga kommentarer: