söndag 12 februari 2012

Tanken var...

...att jag skulle börja jobba på tisdag. Jag har en ledig dag imorn eftersom jag skulle jobbat i helgen. Idag känner jag mej rätt ok, sov bra inatt utan smärta, den verkar ha gett med sej nu. Febern är bara lite över det normala.
Det har varit en vacker dag, så vi promenerade till ICA och tillbaks, och sen började jag med middagen. Ganska snart fick jag hämta mej en stol och sätta mej på för jag kände mej helt matt i kroppen. Morten fick rycka in i matlagningen. Efter maten blev det hockey i soffan och det kändes som om luften gick ur mej.
Nej, jag tror inte jag fixar en hel dags arbete på tisdag...

2 kommentarer:

Anna sa...

stanna du hemma! du såg lite medtagen ut!Hoppas att du mår bättre snart...

Tina Högman sa...

Ja, det är ju bättre än det var för två dar sen... :-)