torsdag 16 februari 2012

4 år...

...är det sen jag och Morten träffades, det firade jag för mej sjäv med kaffe och macka utan ost, men guuuud vad jag längtar efter en ostmacka nu för jag fick inte äta ost ihop med antibiotikan framför Bilar 2. Även om vi bara umgicks som kompisar i början för omständigheterna var som dom var, räknar vi från dagen vi möttes, för när det övergick till förhållande är ju lite svårt att definiera.
Vi träffades på Harrys, jag hade ju som vanligt en avancerad make up, kontaktlinser och en snygg outfit. När vi sen träffades några dar senare tänkte jag först "piffa till mej" men så tänkte jag nähä, det är ju egentligen inte jag i vanliga fall, liksom. En "vanlig dag" använder jag ingen make up alls och går oftast omkring i en vanlig tröja och jeans. Jag kom fram till att köra med öppna kort med en gång. Det är såhär jag ser ut för det mesta, take it or leave it, typ. Vi träffades på en parkering för att vi skulle ta en promenad. Jag åkte direkt från jobbet så jag hade inte ens kontaktlinser, utan glasögonen på. Tydligen skrämde jag inte bort honom med min naturella stil...
Ikväll när Morten kommit hem från jobbet blir det middag på tu man hand på antingen Bella Bistro eller Italia. Lutar väl åt det sistnämnda. Då får det nog bli make up och linserna i alla fall... Nåt vin till maten blir det inte heller eftersom jag fortfarande äter antibiotika då.

5 kommentarer:

Anna sa...

Vad fort tiden går! Vi ska äntligen få fira vår första RIKTIGA bröllopsdag i år! Fast jag kommer vara ensam hemma den dagen... :P

Tina Högman sa...

Men vad trist...

513andersson sa...

Ett förhållande börjar väl den dagen nån frågar chans, eller?


;)



...och grattis till er. =)

Tina Högman sa...

Jaha. Då är det bäst att jag gör det nu då...
;-)

Tina Högman sa...

Jaha. Då är det bäst att jag gör det nu då...
;-)