fredag 10 februari 2012

Mjölk i kaffet idag...

Happ, då har man påbörjat hästkuren då. Det blir ju intressant att se hur min redan förut känsliga mage klarar detta. Jag har ju inte ätit Omeprazol i typ 14 år för att det var kul...
Dom sa att jag kunde ta liiite mjölk till medicinerna, och jag tog lite i kaffet faktiskt. Men jag saknade ostmackan... Det blev skinka på bägge två istället, med ett tunt lager smör för att inte skinkan skulle ramla av, som klister liksom.
Det känns rätt ok just nu, faktiskt. Fast det har varit värst på eftermiddag, kväll och morgon. Sen i tisdags kväll har det följt samma schema:
På kvällen ont och feber. Under natten hyfsat, inte så ont eftersom jag är i stillhet, febern går ner. På morgonen ont igen. Fram på dagen släpper smärtan, men bara för att återkomma ihop med febern under eftermiddagen.

Inga kommentarer: