söndag 26 februari 2012

Kunde ju varit bättre...

Igår missade jag stryktipset, ishockeyn och melodifestivalen för jag låg på en jäkla brits på akuten och inte visste om jag skulle få åka hem eller inte.
Stryktipsraden gick åt fanders, fast mest för Morten... Jag hade åtminstone sex rätt mot hans fyra. Han är helt knäckt nu. Hans rader är 4 omgångar 3-6-11-4. Mina poäng är 5-9-10-6. Jag trodde jag var på gång där men jag föll som Villa mot Kungälv...
Ja hockeyn gick bra även om jag inte såg matchen, Luleå har kvar sin serieledning.
Mellon kan jag inte uttala mej om eftersom jag inte hörde låtarna. Och jag har förövrigt inte hämtat mej från Ranelids framfart i melodifestivalen...
Ja krafterna var tillbaka idag, det trodde jag inte igår när jag låg utslagen i soffan med 39,5 i feber... Vädret var underbart, soligt och fint, perfekt för utomhusbandy! Morten, Nore och jag åkte till Kungälv, mötte upp Christer och Lillan och promenerade förväntansfulla mot banan.
Det var med tunga steg vi gick hem... i alla fall fyra av oss. Lillan höll ju på Kungälv så hon var nöjd med 9-2 resultatet...

Inga kommentarer: