fredag 10 februari 2012

Ser bra ut...!

Så har jag knåpat ihop lördagens stryktipsrad som var lika svår som förra veckan, så jag vågar inte hoppas på många rätt denna gången. Förra veckan var det en som hade 13 rätt, så då känns det ju lite bättre att jag hade bara fem...
För övrigt känns det bra när man läser tabellerna eftersom "mina" lag leder! Skulle vilja se Brynäs-Luleå på tisdag... jobbar egentligen, men jag kan ju vara sjuk fortfarande. Villa spelar ikväll, och Morten ska gå. Jag skulle ju jobbat så jag hade inte kunnat gå ändå. Jag får väl lite målservice via sms...


4 kommentarer:

Gunilla sa...

http://tinasmagmat.se/?p=2113


har du testad denna honong ?

Tina Högman sa...

Nä... men det verkar ju intressant!

513andersson sa...

Var har du hittat dom där tabellerna nånstans? Jag får inte ihop det med kolumnerna...?

Tina Högman sa...

svenskafans.com... fast jag tog bara med första delen liksom. Sorry om jag ställde till det! Var lite bekväm där, helt enkelt...