lördag 21 januari 2012

Snälla Juholt...

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
...är det inte dags att avgå nu? Ok, man kan göra misstag, men när man inte lär sej av dom är det svårt att tro på ursäkter och bortförklaringar. Jag tror på ditt partis värderingar och jag kommer rösta rött nästa gång med, men jag har inget förtroende för dej längre.
En person som inte klarar av sin egen ekonomi vill inte jag ska ha ansvar för en hel nations ekonomi...
Tack på förhand.

Förresten borde jag kanske gå med i socialdemokraterna? Morten sitter i  kommunstyrelsen och kommunfullmäktige för sossarna, Angelica har blivit SSU'are, mest för att en av hennes bästa kompisar råkar vara ordförande i SSU i stan, men jag vet att hon delar deras värderingar.
Det kanske är dags för mej att bli officiell socialdemokrat med? Jag är ju faktiskt facklig förtroendevald på jobbet. Det är ju inte så himla långt ifrån...

4 kommentarer:

513andersson sa...

Du menar att ni på riktigt tror på Sveriges totalt havererade invandringspolitik och islamiseringen av Sverige? =(
Hjälp folk i nöd, javisst, men hjälp dom på plats istället...
SD 2014! För bövelen..

Tina Högman sa...

Jag är glad att min sjukskrivning på först 6 mån och 6 mån senare ytterligare 1,5 år, och mina 9 år som deltidsarbetslös då jag inget hellre ville än att ha heltid inte var nu...

Och jag hoppas du skojar om SD...?!

513andersson sa...

Men det var ju inte det jag frågade...

..och nä, jag skojar inte.

Tina Högman sa...

Tyvärr kan man inte ta delar ur ett parti som man tycker är bra och en annan del ur ett annat parti, då får man bilda nåt eget parti.
Och en person som påstår att muslimerna och islam är det största utländska hotet sedan andra världskriget kan jag inte ta på allvar. Det finns idioter i alla religioner.