onsdag 4 januari 2012

JVM...!

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
Tänkte kolla på JVM igår kväll, semin mellan Sverige och Finland. Den gick ju inte så himla sent.
Det gick inget vidare.
För mej alltså. Sju minuter in i matchen är jag dötrött, jag inser att jag lika gärna kan ge upp, för det finns inga chanser att jag ens orkar en period. Morten lägger sej också, han ligger och läser en stund, men jag slocknar direkt. Jag vaknar till när han går upp för att gå till jobbet, som han inte har mer än några dar till, berättar mer i ett senare inlägg somnar om och vaknar igen klockan 10:38.
Jag fattar inget, hur kan jag ha sovit så länge? Nu ska jag sätta på lite kaffe, ta en macka och städa ut julen. Fast jag var ju tvungen att kolla hur det gick i hockeyn först, och det var ju glädjande besked! Mindre glädjande var ju att finalen går klockan 2 inatt...

4 kommentarer:

Gunilla sa...

Du, jag hade tv på i sovrummet men somnade på stört...men, vaknar av skriken när dom säger att det blir förlängning... pallade se den då och straffarna .huuhh

Tina Högman sa...

Ja det var ju alltid nåt!

513andersson sa...

Psst.. Det är på fredag kl 2 som finalen spelas.
Natten TILL fredagen, alltså.

Tina Högman sa...

Ja jag veeeet att jag råkade ha fel på en dag där, men tiden är ju lika illa...