onsdag 25 januari 2012

Jag har inte tummen mitt i näven...!

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
Igår pajade nätaggregatet i Koffes dator... Han skulle kolla lite på nätet om vad vi skulle köpa för nåt. Så idag efter jobbet var jag inställd på att åka till Misco, men han hade fått ett råd om ett särskilt nätagg som han skulle köpa, så det fick vi beställa.
-Man kan lämna in den och ha med sej ett eget nätagg som dom kan montera in, säjer Koffe.
-Vaddå...?
-Ja, man behöver inte ta dom som dom har i databutiken, man kan köpa ett från ett annat ställe!
-Ja, men vi behöver ju inte lämna in den!
-Eeh..?
-Vi kan ju byta själva!
Nu tittar Koffe bara på mej, med stora ögon.
-Jag kan byta det!
-Du...?
-Ja, jag har bytt det i min egen dator!
-Oj...

Va... har han inte fattat att hans morsa faktiskt inte har tummen mitt i näven...?

2 kommentarer: