lördag 21 januari 2012

Brandman...?

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
Har funderat på en sak.
Mitt kall har varit att hjälpa folk.
Lite naivt tror jag att alla personer kan "räddas". Det finns liksom inget hopplöst fall. I alla situationer vill jag allas bästa. Ofta hamnar jag själv i en situation där jag blir bortglömd, både av mej själv och andra, eftersom jag anser att andra är viktigare än vad jag är. Det är väl inte för inget jag jobbar inom vården...
Just nu känner jag mej fruktansvärt maktlös, kan/vågar inget göra. Många av mina närmaste vänner, inklusive mej själv, mår väldigt dåligt.
Om jag skulle plugga till brandman, då skulle jag kunna hjälpa folk fysiskt på ett annat sätt. Det kanske vore nåt? Jag vet inte...


1 kommentar:

Anna sa...

Jag är säker på att du gör en stor insats för nära och kära trots att du inte är brandman. Glöm bara inte bort dig själv! Kram!